2012. március 2., péntek

Toy Story Ready Bed kész-ágy hálózsák - Jelenlegi ára: 3 500 Ft


Eladó a képen látható új, csomagolás sérült hálózsák. Felfújtam, hogy kipróbáljam, de estére sajnos leengedett, így átnézve egy pici tűhegynyi lyukat találtam rajta. Fényképeztem, nem az egész bekarikázott rész szakadt, hanem egy pici lyuk van csak rajta. Van hozzá egy javítólap, ebből lehet méretnek megfelelő foltot vágni, ki lehet javítani. Én nem ragasztottam meg, inkább rád bízom! A matrac nélkül , sima hálózsákként is használható.
Nagyon praktikus utazáshoz, kempingezéshez, vendégségben ott alvós bulikon egyaránt használható.
A gyerekek imádják.
Mivel a hálózsák a matracra van húzva, így nem csúszkál és kényelmes alvást biztosít.
Biztonsági szelepes, ha véletlenül a gyerek letekerné a kupakját akkor sem jön ki belőle a levegő!
Tartalmaz:
felfújható kész ágyat
hordozó táskát
pumpátHuzata mosógépben mosható.
Méretei:
hossza 155 cm
szélessége 67 cm
magassága: 20 cm
Garanciát nemtudok rá adni.
Kérdezz nyugodtan!!!
Szívesen válaszolok!!!
További termékeim megtekintéséhez katt a képre:
 



Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2012-03-01 15:38
. Toy Story Ready Bed kész-ágy hálózsák - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése